Cold Calling sammensværgelse

En consipiracy findes i en verden af sælger. En kold kaldende sammensværgelse.
Hvad jeg taler om er de fleste salgsorganisationer kravet om at gøre kolde opkald på din tid og din regning. De siger det kolde kalder lige aftaler lige salg, men det er ikke rigtigt længere. Alle salgschefer er skyldig i undervisningen det, tro det og bruge det. “Øge din aktivitet og øge din indkomst” er mantraet. Vi får at vide at gøre salg matematik for at “motivere” os selv. Har du hørt denne ene? “Hvis du gøre fem hundrede dollars Kommissionen per sale og det tager fem aftaler at få salget og tyve anmoder om at få en aftale, så hvert koldt opkald er værd fem dollars i lommen.”
Nogen nogensinde virkelig mener dette?
Hey boss, sætte dine penge hvor din mund er! Hvis det var virkelig sandt, ville virksomheder betale os fem dollars per opkald! De ikke fordi denne ligning aldrig arbejder i den virkelige verden… for nogen. Den enkle kendsgerning er, at vi kun betalte for afsluttet salg, ikke for forsøg. Ledelse af sælgere til at foretage flere opkald og øge aktivitet er en svag undskyldning for en salgschef eller træner til at retfærdiggøre hans eller hendes job. Cold calling er et dyrt spild af din tid. Grund virksomheder har du kolde kald er fordi det er spild af din tid og dine penge, ikke deres. Du kun tjene penge, når du sælger noget, men over Firs procent af de fleste sælgere tid er brugt Leder du efter nogen til at sælge til.
Den nederste linje er, at vi, som sælgere, ikke har råd til at fortsætte fjoller væk vores tid på lav-procentdel aktiviteter som cold calling. Det er en måde for virksomhederne at spare penge på din bekostning. Vi skal fokusere på aktiviteter, der får reelle resultater i denne nye informationsalderen økonomi, og effektiviteten af cold calling faldt dramatisk, da vi forlod den gamle industrielle tidsalder og trådte denne dristige nye æra. Glem cold calling og Lær at markedsføre dig selv intelligent, systematisk og automatisk. Selvstændige markedsføring er nøglen til succes i dagens sælgende miljø og “hemmeligheden” af alle de øverste producenter, der naturligvis ikke koldt opkald og vil ikke fortælle dig, hvad det er de laver for at gøre disse enorme tal hver måned. Husk, at Napoleon Hills store arbejde har ret “Tænk og Grow Rich,” ikke “arbejde hårdere og ophold brød.” Ikke bliver offer for den kolde opfordrer sammensværgelse – Lær at markedsføre dig selv med held og slutte sig til elite klub af top producerne. Jeg gjorde det og du kan også.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.